بازی اندروید

تصویر خیره کننده مار نقره ای و پنجه ی طلایی از نظر فضا

تصویر خیره کننده مار نقره ای و پنجه ی طلایی از نظر فضا

بازی اندروید: دان پتیت(Don Pettit) فضانورد ناسا در سه ماموریت قبلی خود به ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) به سبب داشتن نگاهی دقیق در هنگام عکاسی از زمین و فراتر از آن شهرت پیدا کرد و الان تصویر جدیدی از نظر فضا منتشر نموده است.


به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، از زمان رسیدن به ایستگاه فضایی بین المللی در چهارمین ماموریت مداری خود در اوایل این ماه، پتیت که در سن ۶۹ سالگی مسن ترین فضانورد فعال ناسا است، زمان کمی را جهت استفاده از دوربین های ایستگاه برای ثبت و به اشتراک گذاشتن تصاویر خیره کننده تازه از ارتفاع ۲۵۰ مایلی بالای زمین صرف کرده است.


به نقل از دیجیتال ترندز، پتیت در آخرین اثر خود که روز سه شنبه در شبکه اجتماعی ایکس(توئیتر سابق) انتشار یافت، چند عکس عالی و بسیار هنری را به اشتراک گذاشت که انعکاس نور ماه را در مکان هایی در حوضه آمازون در آمریکای جنوبی نشان میدهد.
پتیت در این پست نوشت: در جایی بر فراز حوضه آمازون، در هنگام عکاسی از شهرها در شب، نور ماه تقریباً کامل را دیدم که از رودخانه های پر نشیب و فراز جنگل های بارانی به صورت پنجه های طلایی درخشان و یک مار نقره ای دیده می شد.


مانند همیشه، پتیت جزییات تجهیزات و تنظیمات دوربینی را که برای ثبت تصویر استفاده می کرد به اشتراک گذاشت. پتیت افزود که او تصاویر را پیش از اشتراک گذاری در برنامه فتوشاپ پردازش می کند.


در صورتیکه پتیت به همراه سایر فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی درحال کار بر روی تحقیقات علمی است، او همین طور دوست دارد به سمت ماژول هفت پنجره ای کوپولای ایستگاه فضایی برود تا مناظر خارق العاده ای از زمین ثبت کند.
پتیت تا ماه مارس سال ۲۰۲۵ در مدار خواهد بود و این زمانی کافی برای خلق آثار هنری بیش از فضا است.


1403/07/05
11:57:26
5.0 / 5
189
تگهای خبر: دوربین , دیجیتال , شبكه اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
بازی اندروید