بازی اندروید

موفقیت دانش بنیان ایرانی در تولید پمپ هیدرولیک و دستگاه تست نشتی

موفقیت دانش بنیان ایرانی در تولید پمپ هیدرولیک و دستگاه تست نشتی

بازی اندروید: یک شرکت دانش بنیان با تولید پمپ هیدرولیک و دستگاه تست نشتی گامی بلند در راستای بومی سازی دانش فنی در عرصه هیدرولیک برداشته است.



به گزارش بازی اندروید به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مجید رودمعجنی، مدیرعامل شرکت پایا فن ایلام درباب محصولات این شرکت و کاربرد آنها عنوان کرد: مجموعه ما در دو حوزه تخصصی ماشین آلات و تجهیزات تخصصی هیدرولیک فعالیت می کند و با هدف ارتقای دانش فنی و تولید محصولاتی با ارزش افزوده بالا، برای گرفتن نشان دانش بنیان در هر دو حوزه اقدام نموده است. هم اکنون، بخش عمده ای از محصولات ما در دسته محصولات دانش بنیان قرار می گیرند؛ با این وجود، به سبب پروسه طولانی گرفتن مجوز دانش بنیان، تصمیم گرفتیم در هر حوزه، یک محصول را به عنوان نمونه انتخاب و برای آن نشان دانش بنیان دریافت نماییم. در این جهت در عرصه ماشین آلات به سبب سابقه درخشان در طراحی و ساخت خطوط پمپ و جعبه فرمان هیدرولیک، برای این محصول خاص نشان دانش بنیان را گرفتن کرده ایم. علاوه بر این در عرصه محصولات هیدرولیکی نیز با انجام یک سری تغییرات مهندسی بر روی فشارشکن هیدرولیک، موفق به دریافت نشان دانش بنیان شده ایم.
وی اشاره کرد: مجموعه ما به عنوان یک مجموعه فناور در پارک علم و فناوری مشهد مستقر است و در حوزه ماشین آلات بیش از ۱۵ محصول دارد که قابلیت دانش بنیان شدن را دارند. ما با تمرکز بر نیاز صنایع مختلف، بصورت سفارشی برای مشتریان خود کار می نماییم. مجموعه هایی که از ما شناخت دارند، اطلاعات و نیازهای خودرا برای ما ارسال می کنند و تیم مهندسی ما با طراحی و ساخت محصول مورد نیاز، به آنها کمک می نماید.
از جمله نمونه های محصولات ما در عرصه ماشین آلات می توان به دستگاه تست پمپ، دستگاه تست نشتی رینگ، دستگاه لبه زن رینگ و پانچ رینگ اشاره نمود.
رودمعجنی درباب بزرگ ترین یا مهم ترین موفقیت این مجموعه بیان کرد: محصولات تولیدی ما حاصل کوشش های بی وقفه و کار مهندسی دقیق متخصصان مجموعه ما است. با افتخار می توانیم بگوییم که بخش عمده ای از این محصولات برای نخستین بار در کشور توسط ما طراحی و تولید شده اند. همچون این دستاوردها می توان به ساخت پمپ هیدرولیک و دستگاه تست نشتی اشاره نمود که تا قبل از این در ایران سابقه نداشته است.
وی اضافه کرد: ما در کنار خود از تیمی قوی و متخصص بهره می بریم که از نظر تحصیلی و فنی در بالاترین سطح قرار دارند. بنده و برادر بزرگترم با سابقه ای ۲۸ و ۳۰ ساله در صنعت در کنار تیم های مختلف و افراد متخصص کار کرده ایم و تجربیات ارزشمندمان را در این مجموعه به کار گرفته ایم. ما به تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه افتخار می نماییم و همیشه در تلاشیم که با ارائه راهکارهای جدید و خلاقانه به ارتقای سطح کیفی صنعت در عرصه های تخصصی خود کمک نماییم. دانش فنی، تجربه و تخصص، رمز موفقیت ما در طراحی و ساخت محصولاتی منحصر به فرد است که نیازهای صنایع مختلف را به بهترین نحو برآورده می کنند. وی درباب رقم اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم به وجود آمده توسط این مجموعه بیان کرد: در دو مجموعه ما ۳۵ نفر مشغول بکار هستند و غیرمستقیم نیز ۳۵ با ما همکاری می کنند.
رودمعجنی در آخر این فعال حوزه علم و فناوری درباب استفاده از حمایت های معاونت علمی ریاست جمهوری اظهار داشت: ضمن تقدیر از حمایت های باارزش معاونت علمی ریاست جمهوری، این مجموعه در امتداد ارائه خدمات خود، نیازمند برخورداری از فضای مناسب و تسهیلات لازم جهت ارتقای سطح فعالیت خود می باشد.


منبع:

1403/06/18
10:10:27
5.0 / 5
78
تگهای خبر: اطلاعات , تولید , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بازی اندروید