بازی اندروید

فراخوان نقاشی از جانب دهمین جشنواره علم برای همه

فراخوان نقاشی از جانب دهمین جشنواره علم برای همه

به گزارش بازی اندروید، دهمین جشنواره «علم برای همه» موزه ملی علوم و فناوری ایران برای دریافت آثار علاقه مندان به این جشنواره در قسمت نقاشی با عنوان «زندگی محلی در سال ۱۴۵۰» در همه رده های سنی فراخوان داد.


به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، جشنواره «علم برای همه» که هر سال در هفته جهانی علم در آبان ماه برگزار می شود، در دهمین سال برگزاری به منظور نشان دادن تغییرات فرهنگی و زندگی مردم به واسطه هر تغییری در آب وهوا، پوشش گیاهی، جانوری و منابع طبیعی در چارچوب نقاشی و دعوت از همگان برای به تصویر کشیدن تغییرات احتمالی در چند دهه آینده در طبیعت و محیط زیست مناطق مختلف ایران فراخوان داد و علاقه مندان می توانند بدون محدودیت سنی آثار خویش را تا ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
بر طبق این گزارش، به همه شرکت کنندگان فراخوان نقاشی با عنوان «زندگی محلی در سال ۱۴۵۰» که آثار آنها از جانب هیات داوران، انتخاب و در جشنواره نمایش داده می شود، گواهی حضور، اهدا و در مراسم اختتامیه جشنواره، از نفرات برگزیده تقدیر خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران، شرکت کنندگان برای ثبت نام در جشنواره ابتدا باید عکس اثر خویش را به همراه فرم ثبت نام در وبسایت جشنواره به آدرس https: //www.inmost.ir/festival1403/ ارسال نمایند و اصل اثر را در مهلت مقرر به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان استاد نجات الهی، خیابان جعفر شهری (سپند سابق)، پلاک ۵۷، کد پستی: ۱۵۹۸۷۵۹۱۱۱بفرستند.
علاقه مندان به حضور در جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خصوصیت های آثار، شرایط و نحوه ارسال و همینطور شاخصهای داوری آثار می توانند به وب سایت دهمین جشنواره «علم برای همه» رجوع کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۹۱۵۵۴۰ ۰۲۱ تماس بگیرند.




منبع:

1403/04/26
12:40:31
5.0 / 5
272
تگهای خبر: اطلاعات , جشنواره , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
بازی اندروید