بازی اندروید
با حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی؛

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه پلاستیک قزاقستان

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه پلاستیک قزاقستان

بازی اندروید: پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.



به گزارش بازی اندروید به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان (Plast World 2024) از ۶ تا ۸ تیر ۱۴۰۳ در آلماتی پایتخت قزاقستان برگزار می گردد.
ماشین آلات و تجهیزات برای تولید، ماشین های قالب گیری تزریقی، ماشین های قالب گیری دمشی، اکسترودرها و خطوط اکستروژن، اتوماسیون یکپارچه، خدمات برای صنعت پلاستیک و لاستیک، ترموپلاستیک، الاستومرهای گرمانرم همچون محورهای این نمایشگاه هستند.
شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۱۷۸۰۵۳۴ (میثاق فریوران) تماس حاصل نمایند.
یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در جهت کمک به توسعه بازار صادراتی شرکتهای دانش بنیان، پشتیبانی از حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه های خارجی و هم حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برگزاری پاویون است.




منبع:

1403/02/25
12:42:41
5.0 / 5
336
تگهای خبر: اطلاعات , تولید , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
بازی اندروید